Translate

İzleyiciler

2 Mart 2017 Perşembe

Instagram Hesabı Nasıl Dondurulur, Geçici Kapatma Yöntemi!

Instagram daha önce hesap dondurma gibi bir özellik bulundurmuyordu ancak artan kullanıcı sayısıyla birlikte böylesi bir talebi görmezden gelmeyerek yeni güncellemesiyle artık hesabı geçici olarak kapatmak mümkün hale geldi. Hazırlamış olduğum bu yazıda hesabınızı nasıl geçici
kapatacağınızı öğrenmenize yardım edeceğim.
Geçen gün Instagram hesabımı dondurduktan sonra tekrar açmak istedim, ancak açılmadı. Bir sorun oluştuğunu tekrar denemem gerektiğini karşılayan bir açıklama çıktı. Şifremi yenileyerek hesabımı geri alabileceğimi düşündüm ancak şifremi yeniliyor olabilmeme rağmen hesabıma giriş yapamadım. İş başa düştü diyerek başka bir hesap açtım ve dondururken karşıma çıkan yazıları okumadığımı düşünüp bu hesabı dondurmak için bir adımda bulundum. Gelin görün ki işin aslı başkaymış. Dondurulan Instagram hesabı 7 gün geçmeden açılmazmış. Bunu öğrenince yüreğime su serpilmedi değil. 7 günün sonunda Instagram'a girmeyi denedim ve sonuç başarılı.
Instagram hesabınızı dondurmadan iki kez düşünün!
Çünkü 7 gün geçmeden tekrar açmanız mümkün olmuyor. Hesabınızı dondurmak için Instagram web sitesinden yahut mobil cihazınızda sağ üstte yer alan profil simgesine tıklayın. Ardından "Profili Düzenle" seçeneğine tıklayıp sağ altta yer alan "Hesabımı geçici olarak kapat" seçeneğine tıklayın. Aşağıdaki görselleri inceleyerek daha iyi anlayacağınızı umuyorum.
Bu seçeneğe tıkladıktan sonra hesabınızı sadece haftada bir kapatabileceğiniz bilgisi yer alıyor. Hesabınızı neden kapattığınızı seçtikten sonra şifreniz girmeniz istenecektir. Şifrenizi girdikten sonra hesabınızı geçici olarak kapatmış olursunuz. Dilerseniz direkt olarak hesabınızı dondurmak için bu bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Eğer sizde hesabınızı kalıcı olarak silmek yerine ara vermek dondurmak istiyorsanız bu adımları izlemelisiniz. Instagram hesabımı dondurduktan sonra açamadım gibi birşey söz konusu olmuyor. 7 günlük sürenin geçmesi gerekiyor. Bu önemli bir durum. Hesabınızı tekrar açtığınız zaman beğenileriniz ve fotoğraflarınız durur. Siz hesabınızı yeniden girmeyene kadar hesabınızla yaptığınız tüm etkinlikler gizli kalıyor.


Computer - Internet Technology Design World --------------- Bilim ve Toplum - Bilim ve Teknik -- --------sosyal medya, ------facebook, Instagram, internet, Pinterest, sosyal medya, Twitter, vine------ internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama, Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail,Cep, İPhone,Android

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Computer - Internet Technology Design World -----------Bilim ve Teknik -----------internet,oyun,bilgisayar,bilişim,Programlama,Bilim Network,Msn,Yahoo,messenger,Gmail,Hotmail